četrtek, 16. julij 2009

just don't.

ne mi govorit, kaj naj čutim. ne mi govorit, kaj naj mislim. ne mi govorit kaj naj bom. ne mi govorit, kaj naj delam. in kaj je prav in kaj brez veze.
sem nervozna, tečna, živčna. in žalostna. in nepotrpežljiva. in vsega imam že zdavnaj vrh glave.
rabim dopust.
potem bom spet nazaj v svojem normalnem stanju. obljubim. samo mir mi dajte, da še teh nekaj dni izcimim iz sebe zadnjo kapljico.
rabim dopust.

6 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

Malo še.

bubbles pravi ...

ja, še tale vikend pa pondeljek. 1 dan več, ker mi je ratalo zbolet - znam dobro izbirat čas :)

KaTkA pravi ...

ej bejbi pa ne se pustit! :) tale vročina nas vse zdeluje ... :) ampak vse bo mimo in tut tvoj dopust bo kmal pršu :) sam ne si ga naredit v bolniško :)

Anja pravi ...

Sej bo, Mehurček, sej bo! Kam pa se odpravljaš, če ni skrivnost?

bubbles pravi ...

@katka: se tolk borim nazaj, da mi sadje in vitamini že iz ušes štrlijo :D

@anja: na krk v kemp, lenarit in brat, v glavnem :)
(no, pa zvečer na najboljše palačinke hodit pa poskušat ovčke božat, ker tam jih je pa res ogromno!)

Anonimni pravi ...

Hočeš imeti mir ! Mislim, da je ravno obratno, da si želiš NEMIR in to tisti nemir, ki ti ne bo dal spati...To je prijetno: ZDRAV NEMIR!! Notranji boji so včasih hujši od človeških bitk...Dopust te bo še bolj VZNEMIRIL...Sanje se pomnožijo in nemir je tu ! Tako sedaj in celo življenje !? To pišem samo zaradi tega, ker so komentarji dovoljeni in DRAŽENJE tudi...Lep dopust