petek, 16. maj 2008

bablz se vrača!

iz asocializma, to je. izpit je mimo, komentirala ne bom, upam na najbolje, realno pa vem bolje :)
naravnost moram pa delit z nekom, da na kanalu a ob 17h popoldan zopet vrtijo la femme nikita! sodeč po imbd-ju mineva že 11. leto od prvega predvajanja v sloveniji (hm, kot da bi brala govor na neki državno slovesnost :)) in kar se mene tiče, je bila ljubezen na prvi pogled (in moj ati se strinja :)). serija je ravno prava mešanica napetosti in akcije in spletk s ščepcem ljubezni, morda celo erotike, nikita je ipak čedna in zaradi vpliva vloge enostavno ne morem zanikati seksapilnosti michaela. tako da če mi te dni slučajno kdaj rata iz službe prit do 5h, veste kje bom :)

2 komentarja:

Nihljaj pravi ...

Vidiš, Nikite pa jaz nikoli nisem gledala, sem bila pa zadnjič vesela, ko sem na kanalu A ujela The Cosby's show :) Še vedno so mi smešni do konca, čeprav nimam časa gledat :)

bubbles pravi ...

jaaa, oni so men tut fini, samo zdej se bolj smejem njihovemu izgledu, ker so mi drugač kasnejši deli boljši, ko pride tamala olivia!