torek, 20. maj 2008

ne razumem nekaterih

takle najlepši samojed (ljubkovalno mesojed, moj TM in upam nekoč tudi pesek :)) je danes nesrečno sedel privezan pred pošto med nalivom, med tem ko je njegov lastnik/-ca šel/-a v h&m/müller/mcdonald's/ipd. res ne razumem: če pelješ psa na sprehod, pelji psa na sprehod. ne pa da ga privezanega puščaš na dežju, med tem ko imaš pomembnejše opravke.

7 komentarjev:

Leopoldina pravi ...

Mamma mia, jst sm mela pa nedolg nazaj obratno izkušnjo ... ravn tko s samojedom ... zuni je blo okol 20 stopinj, avto na soncu, posledično je v avtu vroče k hudič ... in jst prpelem na parkplac, pa vidm zravn mene parkiran avto, not pa samojeda, k je mel jezik do tal ... pridm čez uro nazaj, je blo isto, sam da je bil na drugi strani, k je blo mal senčke, čeprou mu kej velik pomagala vrjetn ni. Jst ne vem no, drugič pa psa ne vzam s sabo, če veš, da boš nekam šu ane ... matr, kok me to razpi.... :(

Evie pravi ...

Mi2 z mojim vedno splanirava takšen izletek oz opravek, kjer je kužko lahko zraven, če to ni možno pa ostane doma, kjer mu je 100% bolje. Mi je pa všeč v kakšnih velikih nakupovalnih centrih kjer lahko vzameš psa not (čeprov, če vem da grem v shopping k se zna zavlečt, ne bi vzela psa zraven). Ne razumem pa restavracij, ki imajo ogrooomno teraso in ne dovolijo vstopa psom.

bubbles pravi ...

@jagodka: no, to je pa druga skrajnost in lih tko vredna, da se da lastnika čez kolena!

@evie: ikzekli, če ne druzga, je v znanem okolju in ni zvezan na 2m štrika. ja, tole s terasami je pa men tut smešno. se pa najdejo izjeme, ki še vodo za kužke prinesejo.

Nihljaj pravi ...

Zadnjič sem sredi noči, mislim, da je bilo okoli dveh zjutraj, videla avto na parkirišču, v katerem je bil zaklenjen pes ... razumela bi sredi dneva, za par minut, ampak ob taki uri pa je čudno ... ali pa so kar pozabili na psa? :/

Izgubljena. pravi ...

Uboge živalce. Tudi jaz ne razumem zakaj imajo doma zverinico pa ne skrbijo zanjo tako, kot bi morali. Trenutno se ne spomnim nobenega takega tragičnega primera, vendar vem, da sem mnogokrat res pissed off nad nekaterimi ljudmi.

Pa na dežju so ga pustili? To je pa sploh kaplja čez rob. Bi jih lastnoročno prebunkala.

KaTkA pravi ...

jej kolk je takih ludi k majo psa očitno sam zarad lepšga al ka ... nevem...
men je že to hudo k je prvezan, kaj šele d je na dežju :s ...

js bom tut nekoč mela enga lepga labradorca al pa beagla :D ...

bubbles pravi ...

ne bote verjele: včerej je na istem mestu čakal drug pes :/