petek, 11. julij 2008

malo mešano na žaru, part III:

- ko sem oni dan stopila z avtobusa in se je z neba še posebej močno ulil dež, me je prešinilo, da je bil šofer jutranjega avtobusa pravzaprav užaljen, ker sem ga prosila, če lahko še nekoga počaka. (nekako sem bolj navajena takih, ki speljejo če posebno hitro, če vidijo nekoga teči.)
- v švico grem konec avgusta!!!
- do morja me loči le še 1 teden!
- dejstvo pod tretjo zaporedno alinejo občutno vpliva na mojo delovno produktivnost :)
- res ne maram neurejenosti, tega, da ne veš pri čem si, občutka, da ti ne bo zneslo in boš s tem nekoga (po domače povedano) zajebal. očitno bi morala res biti večji težak (inštrukcije zaželjene :)).

3 komentarji:

Izgubljena. pravi ...

Tolez avtobusom me je spomnilo na eno reklamo, ki je bila nalimana pri šoferju - na njej je pisalo: živite zdravo! Izstopite postajo prej!
:)

Unknown pravi ...

jaaa, in vsake tolk sem zadevo še celo ubogala! :)

Nihljaj pravi ...

Uživaj na morju čez en teden :P