sobota, 5. julij 2008

nagradno vprašanje 2

veliko govorim. marsikdo bi rekel, da preveč. ne razumem pa, zakaj potem ne morem s takšno lahkoto povedati stvari, ki bi jih res morala. zakaj zablokiram?

5 komentarjev:

Izgubljena. pravi ...

Me is the same:))). Ko je treba nekaj resnega razčistit, bi se kar izognila temu, čeprav mi potem vedno uspe, da bleknem ven tisto, kar mi leži:). (ampak nekdo mi pa še vedno dolguje pet evrov pa ne upam rečt, da ne bom deležna kakšnega nepotrebnega obtoževanja o škrtosti... Pa saj to ni škrtost???)

bubbles pravi ...

če emni rata, je pa po navadi že prepozno in pol me ljudje samo čudno gledajo :)
za dinarčke pa seveda maš pravico (in dolžnost, v bistvu) rečt, tako da škrtost to absolutno ni, je le fair-play :odločen: (in ja, po vsem napisanem priznam, da bi jst tut cincala na tvojem mestu :blush:)

Glista Fashionista pravi ...

Ooooh, to mi gre ful na živce, posojat in si izposojat denar. Temu se je najboljše izognit v širokem loku. Sem pa tudi jaz ena od tistih, ki veliko govori ... ampak ko je treba kaj pametnega povedat, imam preprosto black-out.

Shit, nič ne bo z nagrado ... :D

janja pravi ...

jst sm pa lih obratna. si rečem, da je treba dat čimprej skoz, in pol v vsem zanosu bleknem kej neumnga in izpade čist drugač :(

bubbles pravi ...

@glista: good one :D

@janja: dej ti men mal tega zanosa, pa di dam jst mal zadržanosti - uspeh zagotovljen ;)