nedelja, 2. november 2008

zasvojena sem...


s še eno (ne, nikoli jih ni dovolj - tako nekako je kot s čokolado) nanizano. in sicer .. taram! (fanfare, če kdo dvomi): s kaliforniciranjem (a.k.a. californication). n., te popolnopma razumem, tole je super! prvi del se mi je zdel povprečen, a zadosti dober, da sem gledala dalje. in gledala... in gledala... in menda razvila mini zatreskanost v hanka, ki - mimogrede - z lahkoto ubeži podobi foxa mulderja in se prelevi v dobrega slabega dečka (slabi deček je tukaj pomensko mišljen bolj kot frajer, ne kot dejansko hudoben moški). zadevo bi sicer težko gledala skupaj z atijem, kot je bila navada za dosjeje x (way too much boobies :)), jo pa absolutno priporočam. dobri dialogi so zmešani z nezastarelimi (oz. ne že tisočkrat slišanimi) šalami in predstavljeni na način, da ti tistih 28 minut (evo, tole je pa slabost serije: prekratka je!) mine kot bi trenil. in že gledaš naslednji del...
p.s.: ha, pa mi je dejansko uspelo napisat nekaj o seriji ne da bi izdala vsebino :)

9 komentarjev:

Izgubljena. pravi ...

Sploh ne bom začela gledat... :D Je rekla vađajna, ko je začela brskat za torrenti po internetu :D .

Nihljaj pravi ...

Hehe, me veseli, da ti je všeč. In enkratno si ubesedila celotno vsebino, ne da bi jo izdala :)

Ja, Hank je ena taka dobra dušica v jebać preobleki :) Ne veš kateri del njegove bipolarne osebnosti je bolj mamljiv haha. Po Freudu seveda tisti naskakajoči, glede na vzgojo pa odnos, ki ga vzpostavlja z bivšo ženo in tamalo :) Kakorkoli - prijetno gledanje še naprej ;)

Bonny pravi ...

Jaz pa nasprotno od Vađajne tud za torrenti ne bom gledala, ker se poznam dovolj dobr, da vem, da bom postala zasvojena.

Nihljaj pravi ...

Bonny, in kaj je škodljivega pri tovrstni zasvojenosti? Nič, zato potegni dol in si napasi oči :P

bubbles pravi ...

sej zunej je takoalitako le 12 delov prve sezone in 6 delov druge, tko da ta zasvojenost ne more bit kritična :)

Bonny pravi ...

@ N. & B.: Jaz bi se potem s tole zasvojitvijo loitla nadslednjega podviga - pogledat vse dele naenkrat. To pa ni ravno dobro za zdravje:).

Evie pravi ...

Uuu, sm že slišala za tole, sam nism vedla, da tale dosjejevc igra not? Med Dosjeji X sm razvila pravo zatreskanost vanj (v obrambo nej povem, da sm bla takrat nekako sredi osnovne šole :D) :blush:

Bo treba prečekirat čimprej.

Glista Fashionista pravi ...

Eeeeej bejba, jz sm začela gledat šele pred enim tednom, pa sem že skori vse pogledala, kam si se pa ti izgubila? :)

bubbles pravi ...

:D, vneto pišem višjim silam, da bi sproducirali več kot le en del na teden :D