ponedeljek, 1. december 2008

just another manic monday ali mamma needs new shoes!

zjutraj te zbudi budilka. prvi delovni dan v novem, svežem tednu. zunaj dežuje in občasno te z neba nekdo z bliskavico slika, da poskočiš od strahu in mimoidoči mislijo, da si čuden. v službi (zopet) ugotoviš, da ljudje, ki so ti dopovedovali, kako se mudi, sedaj sami zamujajo. in da se spet drugi ljudje znajo na najbolj neprimeren način vtikati v stvari, ki se jih res ne tičejo.

potem pa... fast forward na večer: hitro zmečeš vase nekaj med malico in večerjo (glasujem za novo besedo v sskj: mačerja ali večica, izbor prepuščam profesionalcem) in pojdeš na jazz balet. pojdeš se ogrevat in raztezovat in gledat v ogromno ogledalo in se smejat in... plesat. in naenkrat ponedeljek postane najlepši dan.



p.s.: nekje vmes bi še ene škorenjce stlačila, prosim :)

9 komentarjev:

Bashi_B pravi ...

o look who s back to the world of the living,
a tarad beleta te ni na spregled...

Bonny pravi ...

Lahko bi dala vsak sliko kakšnih plesnih čeveljcev, ne pa teh lopat:).

bubbles pravi ...

@bashi: ah ne, jazz je samo prijetno mapilo vmes :)

@bonny: sem dejansko gledala, pa so ble slike od jazz copatk cse bolj ko ne grde. te noge so pa vsaj zanimive :D

Bonny pravi ...

Zanimive ja ... al pa če jaz zdej ne bom mogla spat:P.

Izgubljena. pravi ...

Jaz sem za mačerjo... Amšpak potem je treba v sskj zbasat še masilo in majtrk (pred zajtrkom)... Všeč so mi te besede :D .

Evie pravi ...

Ooo, jazz baletek obiskuješ? To bi js tudi pa se nobena druga noče ogret za to idejo, sami mi pa res ni za hodit :S

bubbles pravi ...

jst sem si pa letos našla žrtev, tako da ni izgovorov za ne it, ker druga drugo podiva :)

janja pravi ...

uu pridna, jaz sem se pa na fitnes končnoooo spravila

Mimogrede, na svojem blogu sem te pofočkala. Vabljena, da se odzoveš.
J

Blanka pravi ...

večica, hahaha LOOOL :D

nekak tkole bi se boljš slišal, sa meki ć :D većica :D

mnja, ja pondelk ja :/ če pa nimaš zvečer nč tazga da bi te tkole nabil z energijo, pol je pa še stokrat hujš :/
pundelki so dosadni, res u nulo!jst jih tkooo ne maram!