nedelja, 15. februar 2009

naj pojasnim...

bil je lep sončen dan. žarki so jo premamili na prvo letošnjo zunanjo rekreacijo. za začetek je tekaške ambicije postavila na stran in se odločila za rolerje. ugotovitve? čeprav je zunaj pomladni sonček, so temperature še vedno zimske. povzročajo predvsem obilno čiščenje nosu, solzenje očk in boleča ušesa. naj torej pojasnim: če je kdo ugledal dečvo na rolerjih, ki je izgledala, kot da je sredi najhujšega joka zaradi življenjske katastrofe, nič bat! to je bila le moja malenkost, ki se je naučila, da prva lastovka še ne prinese pomladi in se ji še nekaj časa ni treba počutit krivo, če se ne gre ven rekreirat :P

9 komentarjev:

Izgubljena. pravi ...

Mraz pa je res, ja :) ... Ampak sprehodi pa še vedno pridejo v poštev?? :D

bubbles pravi ...

nekak niti nisem sprehod oseba, more bit mal več akcije. edino, če šteje sprehod med eno in drugo trgovino? :D

Izgubljena. pravi ...

Ja, tudi to šteje zraven. :D

Bashi_B pravi ...

pa sm ti reku da do marca ne sanjat od pomladi... veš ku je blo danes supr na smučanju :D

Laura pravi ...

hahaha. dobr si tole napisala. :P
tudi jaz sem včeraj videla neoga na rolarjih...pa me je malce zamikalo....a sem misel takoj potisnila na stran (kopalk še dolgo ne bom oblekla) ;););) hehe

bubbles pravi ...

@bashi: z vsemi 4 oz. 8 kolesi) se upiram takim negativnostim :D

@laura: joooj, kje so šele kopalke! pa toplo morje in mrzlo pivo/sangrija/mojito/gin tonic, promenade po stari ljubljani... hočem!

KaTkA pravi ...

hehe ja ta je dobra :) ... zgleda ko da je ful vroče zuni, prideš ven pa iščeš kapo, šal in rokavice (ki jih po možnosti itak nisi vzel s sabo)...

Evie pravi ...

Mhm tale sončwk je zdej prov goljufiv. Skozi šipo že res prijetno greje, zunaj pa zgubi moč v boju z vetrom. Bo treba še neki časa hodit okol zavit v kapce in šale ;)

PolonaP pravi ...

mehurčica,

hecno si tole spisala