nedelja, 25. januar 2009

zimske radosti

smešno je, ko po enem tednu sneženja, hlada, zimske opreme in kurjave na poti domov čez primorsko zavohaš pomlad. razveseliš se je kot mali otrok, čeprav (domnevno) odrasel glas v tebi govori, da je januarja še prezgodaj za kaj takega. nehaj pričakovati, ker boš razočaran. in ko se voziš vedno bližje doma ugotoviš, da je imel glas prav.
pa ne me narobe razumet: 1 teden smučarskega dopusta se blazno prileže. nikjer ne delajo boljših vročih čokolad kot ravno na smučiščih. in super se je spustiti s hriba in s polno silo drveti, skoraj leteti. če pa si pri vsem tem še zaljubljen v svoje najlepšejše smuči in te ponoči nekdo stiska, je paket popoln.
aaaampak: sedaj sem se naužila zimskih radosti in hočem pomlad! zato grem za en teden še malo na primorsko čez mejo. in če že ne bo vroče in sončno, bo vsaj topleje. pa za trenutek preskočimo dejstvo, da grem tja takoalitako delat :)

6 komentarjev:

Bashi_B pravi ...

a tud ti? jst bi še kr ostal na snegu, sploh k je blo vsak dan 25 cm frišnega

Izgubljena. pravi ...

Ane da sem jo tudi jaz vohala včeraj?? Pa ne čez primorsko... Ampak kar čez gorenjsko :)) je kar lep vonj tale pomlad..:)

Laura pravi ...

vroča čokolada na smučanju...moja izkušnja je sledeča (vsaj v avstriji in italiji je tako)..hot chocolate je za njih kakv po domače. :D:D
kje pa si ti bila, da gremo probat tisto vročo čokolado? :)

nefertit pravi ...

Jaz bi pa še malo zime. Obožujem sneg in zadnja leta ga je čisto premalo.

bubbles pravi ...

@bashi: men je pa 1 teden dovolj, mogoce se kak ekstra pobeg, ampak v glavnem sem pa "in spring mode" :)

@vagi: eh, tam sem mela skoro cel teden sonce, tle pa...tuga!

@laura: ja, nekje majo res bolj kakav (ki je pa vseeno super), ampak tokrat je bila res vroča čokolada. bli smo pa v ponte di legniu (kake 100 km od milana).

@nefretit: se ti bo zelja tudi sledeci teden se izpolnjevala ;)

Blanka pravi ...

uf, jst mam rada sneg in use, ampak se mi zdi da je letos že usega tega preveč...ravno preden je zapdala tale tazadna pošilka snega, sm gledala kako že zvončki gledajo iz zemlje in se veselila pomladi, cvetja, zelene trave, sončka...na, pa sm mela skor pou metra snega :/
Pa sem se veselila spet, da bo mogoče tole zadnji sneg, ampak, napoved za drug tedn je porazna :/ saaaaam sneeeeeg ://

Ja, vroče čokolade so pa res najboljše na smučišču, oziroma če obrnemo, tam najbolj pašejo :))