ponedeljek, 27. april 2009

skorajoda tomu cruisu ali neprimerno priznanje

odkar se je tom cruise pokatieholmesav in v prostem času začel jesti posteljice, mi kot osebnost ni več ravno simpatičen. ampak dajte mi njegove (predvsem starejše) filme, pa sem kot otrok, ki je ugotovil, da je prenehalo deževati in se gre lahko nazaj ven igrat. cocktail, days of thunder, rain man, interview with the vampire, jerry maguire, top gun... i want some more! in ja, priznam, da me je za tale zapis navdahnil the firm včeraj, ki mi ni pustil it spat pred drugo uro :)


p.s.: ja, tudi všeč mi je bil kljub temu, da je visok ravno toliko kot moja malenkost :)

5 komentarjev:

Bashi_B pravi ...

jebat ga, nobody 's perfect

Izgubljena. pravi ...

Da je posteljice?

bubbles pravi ...

ja, to nej bi bile neke scientološke finte, da po porodu poješ posteljico :škili-in-zavija-z-očmi-smajl:

KaTkA pravi ...

hehe ja bablz men je tom cruise biu tut ušeč v njegovih mlajših letih pa četudi mi je mami povedala "tisto" novico, da je mali in to manjši od mene za celo glavo :)
top gun bi lahk gledala znova in znova :) pje je biu seksi :)

zdej se je pa čist neki čudn spremenil... najbrž bo starost :)

Blanka pravi ...

iiiii, teli stari filmi njegovi so res hudi.Sploh pa cocktail <3
Mi je pa prfuknjen ratou, mislm nevem no, mal pretirava.Sam hud je pa še zmer, kukrkol ga obrneš :D