sobota, 23. maj 2009

malo mešano na žaru

ker že dolgo ni bilo. in ker sem po drugi strani prejšnjo nedeljo to jedla za kosilo. in je bilo tako dobro, da sem se komaj premaknila par 100 m domov. torej:
- moj načrt tekanja je od velike noči lepo potekal. vsaj enkrat na teden sem se spravila k aktivnosti. potem pa je prišel en (1!) dan dežja in mi uničil sistem. posledično je bila nova doza aktivnosti na vrsti šele danes. kako neznosto je postalo dihanje zaradi vročine v tem kratkem času!
- muhe me imajo enostavno rade. ko sem poleti sama doma, dobim začasno spremljevalko (resno, sledi mi iz sobe v sobo kot bi bila zdresirana!). ko se vozim s kolesom, se zaletavajo vame. ko grem tekat, okupirajo moje oko. kaj to pove o moji malenkosti, če je vsem dobro znano, kam grejo muhe najraje?!?
- kamorkoli grem danes, zavoham crkovino. nekaj gnilega je v deželi nedanski?
- nisem se udeležila niti ene zadeve v sklopu majskih iger. katastrofa! n. me že kaznovala tako, da nas moram drugo leto vse zvleči na otvoritev :)
- dolgo planirani obisk koncerta velikonoge mame je z večinskim deležem padel v vodo. na tem mestu bi se zahvalila fantiču, ki me je vseeno peljal pred križanke, tako da sem ujela nekaj komadov. plus, dobila sva nek ultrakul energijski napitek brez mehurčkov :P
- v službi je gužva neznosna. zato še vedno iščem način, kako preskočit čas nekje do konca julija, ampak tako, da so vse dolžnosti (tudi prijetne) opravljene. anybody?

3 komentarji:

Izgubljena. pravi ...

Muha zmaga :D:D ... Je pa vztrajna, kaj?

Kako je pa s tem ultrakul energijskim napitkom brez mehurčkov? Je res ultrakul in what's his nejm? :)

bubbles pravi ...

jst sem one poleti kr poimenovat pol začela! tko sem mela edvarda, pa filipa (ki mu je sestra, ko je prišla dobov, s kuhinjsko krpo poškodovala nogo)...

men je kul, ker nisem nek blazen fen gatirane pijače. rečese mu pa M-150 in je v steklenih flaška (k en sirup zgleda). pa fuuul je sladek :P, ni pa najbolj hardcore kar se tiče poživilnih moči.

janja pravi ...

Jaz ignoriram obveznosti na faxu in tudi delu. Ni nujno, da bodo izginile, ni pa tudi nujno da ne bodo :D