sreda, 23. januar 2008

damn!


pa kaj je s tem januarjem 2008? a gre lahko tolko ljudi naenkrat? in še kar ni konec...
počivaj v miru, heath. (bil) si moj najljubši avstralec.

http://24ur.com/naslovnica/ekskluziv/ekspres/20080123_3115576_g3115581.php
http://www.imdb.com/name/nm0005132/

7 komentarjev:

Glista Fashionista pravi ...

ja, škoda res :(

nefertit pravi ...

ja, tud men ni blo nič jasno, ko sem prebrala. pa tko mlad je še bil.
R.I.P

Laura pravi ...

jaaa....sem brala in še berem... :(
why??? :( Če je bil pa luškan....

Glista Fashionista pravi ...

OK, to res nima veze, če si luškan :)

bubbles pravi ...

luštkan je dečko res bil, samo je bil tudi karakterno (to je pač tko, na oceno, ker osebno ga pač ni šlo spoznat :)) prizemljen in predvsem zelo fajn igralec. najbrž mi je zaradi vloge v patriotu ostal v glavi kot mlajši mel gibson. skratka jst sem ga vedno rada gleda, pa še do avstralcev že a priori gojim simpatije. in je bil tole res tak šok... mislim, da za vse...

KaTkA pravi ...

cjo men ni blo jasno dolg časa da je to res k kr ne morm verjet!
zakon je biu kot igralec men ful!

R.I.P Heath!

Unknown pravi ...

jp... res je biu ful dobr igrauc in ful je mel perspektiveo, da postane eden najboljših...
res škoda, da taki mladi ljudje umirajo... ampak sodoben svet je krut in neizbežen včasih(če ne velikokrat) tudi za slavne...
r.i.p. heath