nedelja, 13. januar 2008

dovolj!!!

nisem med najdebelejšimi ljudmi na svetu. taka sem že od nekdaj, na tako sem se navadila, in človek bi pričakoval, da se bodo tudi drugi. ampak ne, zakaj bi? če pa je veliko lažje dajat pripombe na račun suhosti in človeka označevati za anoreksičnega (zdravljenje lastnih kompleksov?).
NE, nisem anoreksična. JA, normalno jem. NE, ne hujšam. JA, jem vse po vrsti (še posebej ogromno sladkarij). in NE, delat se norca iz anoreksije ni več smešno. JA, dost vas mam!!!

12 komentarjev:

Laura pravi ...

Waw! direktno povedano...kr zadene.
Emm, te kdo mogoče ocenjuje glede na tvoj videz??
I'd only say...stupid thing to do!!

bubbles pravi ...

v bistvu ne ocenjuje, mi pa to nonstop v obraz meče(jo). pa če me ne bi poznali ali pa če me ne bi vidli jest bi še mogoče razumela, tako pa... presega meje, da bi blo smešno (no ja, resnici na ljubo jih je verjetno že zdavnej, samo se mi je zdelo škoda živcev)

Glista Fashionista pravi ...

Joj, sem bila na istem, ampak pri meni so se tega odvadili. Zdaj ne vem, al sem se zredila (ne bi rekla?!) al pa so končno ugotovili, da dejansko jem. In to DOSTI jem :)

Skozi eno uho noter, skozi drugo ven ... edina rešitev.

Laura pravi ...

Ej...mene že kak mesec jebejo v glavo, da sem fattie, McLaura, big boned...itd...ker sem se v zadnjih 3 mescih pač mal zredila. js se pa sam smejim zravn, ker itak vem, da je fora. pa itak vsi vemo, da je zajebancija. pač sem se! i'm still same ol' laura, pa še happier! :D :D
Točn tak...škoda živcev...nima smila.
NJOY!!! :) smile! be happy! be yourself! =*

Pika Poka pravi ...

Te čisto razumem..Vsak dan poslušam to. Pač folk enostavno vidi na meni le to...Na žalost... Še sreča, da vsaj nekdo vidi še nekaj drugega...
In JA! tudi jaz jih imam DOVOLJ!

Lp

KaTkA pravi ...

hehe kira jeza:)!
ei nna se sekiraj, vzem raj kot kompliment ... enim ni nikol nič prav tak da ... btk :)

bubbles pravi ...

hvala, punce. ja, dejansko (žal?) mate kr prav: not, ven in se ne ubadat...

nefertit pravi ...

Ja ljudem ni nikoli prav! če si predebel ne, in če si suh ne. No jaz res nimam pojma kako je, če te imajo za anoreksičnega, vem pa kako je če veljaš, da si ˇbajsˇ. Boli! Verjetno boli tudi tebe.

Unknown pravi ...

če se smem uključit v debato :puppylook:
men gre tut na živce icenjevanje/nenehna preobremenjenost z videzom. nekdo je pač malo močnejši, nekdo je suh. ali ni ravno to lepo da smo si ljudje različni. in ja, priznam da včasih tudi sama zaidem pod vpliv večine... ampak nakoncu ugotoviš, da videz in to koliko ješ in koliko si težak res ni pomembno...

@laura. ja ful si se pa zredila. cummon. js nism nč opazla js sm mislla da je čista plain fora to. mah nevem. naši sošolci so pa res PREOBREMENJENI...

bubbles pravi ...

^^kar, the more the merrier :)

ja, ljudje so res čudni. men je boleče predvsem to, ker to govorijo ljudje, ki me poznajo in kar ne nehajo... sej včasih se najbrž tak vsakemu zgodi, da reče kako tako, ampak ena meja pa je...

Blanka pravi ...

eh..jst msilim tkole: lepota je minljiva, tisto kar nosiš pa v srcu in kar imaš v glavi pa nekak ne (no ok pol ko si 80 pa že mal senilen).nevem, men so skos težili, še vedno mi, od najbljižjih pa do ljudi ki jih sploh ne poznam.Ampak nekak sem dobila nek oklep pred takimi besedami in me ne ganejo več, ubistvu jih preslišim.No, kar mogoče zame nebi bilo fajn, ker dejansko bi mogla it kakšno kilo dol, ampak vseeno.Mislim, d anajveč šteje to da se človek dobro počuti in če se dobro počuti nevem zakaj bi se neki matrala z nekimi dietami in vsem, ker se zihr nebi mogla dobr počutt če bi mogla namesto hrenovk za zajtrk jest neke bedne kosmiče ki jih še od daleč vidt ne morem.

Zala pravi ...

I can feel you. Zame si tud namišljujejo da bruham, nič ne jem, ker sem suha. Pa sem že clo življenje taka. V 1. razred sem šla z 19kg, sam da se takrat nihče ni nič sekiral. Če športam še ne pomeni, da bi rada shujšala in če pazim kaj pojem zaradi zdravja (imam kronični gastritis in rano na želodcu) sem že bolna. Ah, pustimo take ljudi. Nimajo svojga lajfa, ga morjo pa še nam zagrenit.

Take care. :***