torek, 8. januar 2008

prečni prerez


Najprej novo leto:
- mrzlo, megleno, ognjemeta se jasno ni videlo, moje omiljene big foot mame tudi nisem praktično nič slišala. ampak (yes, there's a but :)) šampanjec in kanapejčki so bili pa božanski!

Potem sedanjost:
- bolna. prvič v tem letu me je dobil prehlad, kihala že dolgo nisem tolikokrat, sinusi so tak ali tak zabasani, grlo oboleva, glava pa prav nič ne zaostaja. pa pojdi tak delat/študirat, če zmoreš!
- ko se začnejo razprodaje, je 90% verjetnost, da si bo moja malenkost kupila nekaj, kar ni na znižanju. letos so to superduper pičke rokavičke. smučarske, črne, mehke inu tople reuschice z metuljčki in rožicami na notranji strani. ah, love is in the air :)
- večina artiklov v trgovinah me dolgočasi in na splošno nimam več veselja do shoppinga. em, same sebe me je strah :)

In še prihodnost:
- najbrž ne bo nič z enotedenskim smučanjem. namreč premaknili bomo izpit. po eni strani super, ker se bom vsaj imela čas naučit, po drugi strani pa bi takooo rada smučala...

2 komentarja:

Glista Fashionista pravi ...

Briga te smučanje, važno, da imaš rokavičke. Boš pa v njih izpit pisala :)

bubbles pravi ...

excellent point! :)