sobota, 15. marec 2008

mešano na žaru:

- včerej sem vidla ferrarija, na hitrco bi lahko bil podoben testarosi. in dan je bil lepši :)
- danes se nisem spravla iz postelje do 11! jutro je res najlepši del dneva, sploh če ga lahko prespiš :)
- spet je prišel čas učenja. no, če zanemarimo, da se bojda celo življenje učimo.
- začel se je big brother 2. spet me bo postalo strah glede na to, kakšni ljudje hodijo po svetu. in 60-letnikom (al kolko je oni gačanovič star) ne pašejo zlajnani perverzno-seksualni vici. tudi na kanalu a ne.
- stavka scenaristov mi je čisto zajebala (pardon my frencs) ritual gledanja nanizank. i want my house!
- kaj narediš, ko moraš biti ob istem času na dveh različnih mestih?

5 komentarjev:

Izgubljena. pravi ...

Oh ja - gačanovič :pfej: - ena, dva, tri fore na račun seksa so še sprejemljive, ampak da ti gre vsak komentar obrnit na to stran pa prav bljak že no... Lani me je občasno prav nasmejal, ampak včeraj je pa... Pretiraval:)

Kaj narediš, ko moraš biti ob istem času na dveh različnih mestih? Bi tudi meni prav prišla kakšna izvedljiva rešitev:) - ko jo najdeš, mi sporočiii!

nefertit pravi ...

- strinjam se glede juter, najlepš jih je prespat!
- kar se pa tiče biti istočasno na dveh mestih, moj nasvet:an-ban!

KaTkA pravi ...

haha ta gačanovič pa njegove kumarce in kaj ti js vem kaj, so me skor prpravle da sm božansko dobre toaste na smučanju skor bruhnala ven ... jao kmet preverzni!

kaj naredit če morš bit na dveh placih anenkrat? zbereš najmanj mučnega in se na drugem elegantno izmuzneš? kaj si ti naredla?

bubbles pravi ...

glede 2 mest: me še čaka, pa ne gre za nič slabga in bom nekak oboje skup sfolgala, najprej na eno in z zamudo na drugo, me bojo bojda počakal :)

Evie pravi ...

Rofl, naslov zmaga :P