torek, 25. marec 2008

sanjski dopust

zelo rada bi napisala, da je na tej slikci moja malenkost in da je bila slikana v teh dneh. ampak pač nimam take grede poletne oprave! (dejstvo, da sem bila za knjigami in ne na rajski plaži pa zanemarimo :))

5 komentarjev:

Leopoldina pravi ...

Hehe, tud jst bi bla trenutno rajš v telih hiškah kokr pa tuki, kjer sm, ampak pustmo to ... sam da se dela :D

Izgubljena. pravi ...

Ohhhhh, ampak zdej sem pa čist zrajcana :D (se opravičujem izrazu, ampak ne najdem bolj primernega:))

Evie pravi ...

Tele kočice so res rajcig ja :) Predstavljaj si da je zjutraj zbudiš in za dobro jutro skočiš v morje. Aaaa! Žal samo sanjam ja :S

bubbles pravi ...

evo, jst sem si dans še v službi en tak plakat na steno na limala. motivacija -kao :)

Laura pravi ...

pa neee lušt delat...
verjem, full ti prvoščim, da bi bila tista na sliki ti... :)
pa nič ne bi blo narobe, če bi bila tud js kje v ozadju ;)
sam sem tud za knjigami :(