torek, 4. marec 2008

domače sladice, diplome in pomivalni stroj

1.) ne glede na to, da absolutno obožujem domače sladice in da mi jih je v veselje peči, jih imam počasi dovolj. tiramisu, babičino pecivo z jabolki, čokoladna rulada, sadna rulada, malinovi mafini, čokoladni mafini... sej bi lahko odprla slaščičarno! tako da jim do nadaljnjega (hm, do vikenda :)) pravim: stop!
2.) danes sem dobila obvestilo o podelitvi diplome. smešno, ampak trenutno so mi takšne slovesnosti samo odveč. diplomirala sem pol leta nazaj, tistega finega občutka pa tudi ni več (je zbledel pod težo realnega življenja :)). ampak da ne bom le negativna: tokrat imam legalen razlog (beri: izgovor) za kupit si kaj čednega :P
3.) saj vem, da so naši dedki in babice pa tudi mame in ati (pa celo mi v otroštvu) posodo pomivali na roko, samo ko enkrat občutiš luksuz pomivalnega stroja, se ti njegovo ne-delovanje zdi vesoljna katastrofa! bo treba sprobat novi pril (al je zdej jar bolj moderen?)!

10 komentarjev:

Glista Fashionista pravi ...

1. Sladice NJAM! Jz jih ful rada pečem in še rajši jem (kar se zadnje čase pozna). A lahko naročim en tiramisu? :)

2. Te podelitve diplome so kr neki. Nč bolj pametnega ne morm napisat :)

3. Imam Jar :/

Evie pravi ...

1. joj počakaj do velike noči, k se bo vsemu temu pridružila še potica ... In s5 bomo sam jedl :S

2. Uuu nice, js sm prov uživala na podelitvi diplome od mojga. Sm bla tam čist najbolj ponosna in oh in sploh :rofl: Drgač pa itak pride prov vsak razlog za kakšno nice cunjco kupit :)

3. Mamo pomivalni stroj pa moja ljuba starša pomivata kr na roke ... In ne, nimam pojma zakaj :)

Bashi_B pravi ...

1. BiMBoti še vedno čakamo na obljubljeni tiramisu...
2.Sej ni tko napačna zadeva, jst sm meu januarja in je biu zelo dobrodošel izgovor za met dopust :D
3.Nimam preference, še najraje vidim da kdo drug pomije, ko jst kuham :D

KaTkA pravi ...

ije bablz :) ... se mi sam zdi al se v tem postu sam neki pritožuješ :P?
a te lahko js rešim muk ko moraš jest tiramisu :P? prooooosim :)? (btw lahk bi se kdaj pr Vikiju spet narisale ka praviš :P?)

drugač pa podelitev no to pa bo neki norega pa še fain se boš lahk zrihtala pa na fency večerjo bote šli pa seksi stvari boš dobla pa to :)...

okei glede pralnega stroja se pa čist strinjam :P!

bubbles pravi ...

1.) zgleda bo treba priredit en blogger vs bimbo meeting s tiramisujem :D

2.) jst potihem upam, da bo pol kej finga za pojnest :P rečte mi prosim, da to drži? :vlke oke:

3.) glede pomivalnega pa sporočam veselo novico, da je stric serviser porihtu. jeeej, bom prišparala svoje nežne ročice :D

@katka: sam res, pa še najin (evil :D) plan mava za uresničit! next week si kej frej?

KaTkA pravi ...

pa veš d sm res mela to v mislih :) ... next week može:) sm fraj, razen sreda bo smučanje na Krvavcu I guess... kok sma že rekle d je z dnevi? a nisma rekle pondelek? jutr je še dost časa da objavma in da se dejansko kdo prkaže v pon ...

sporoči kok bi ti blo :)

Izgubljena. pravi ...

Mmmm! I like tiramisu! - samo, če ni preveč kofeinski:)

bubbles pravi ...

@katka: kul, samo da je po 6, ker do ene 6h mam še vaje. uuu, blagor, smučanje! me zanima, če jst še kak lep dan ujamem...

@vađajna: bo tkole rekla: moj tiramisu jejo tut tisti, ki kave prov ne marajo ;)

Blanka pravi ...

1. ne domačih sladic, aaaaaaaa, moja mami že ceu mesec vsake par dni dela pijano nevesto,men gre že kr na bruhanje!lohk bi vsj kšn tiramsu nardila :D

2.no ja, mal bedno tole s proslavo po pol leta.Če ne pa res, dober izgovor za kakšno novo lepo cotko :D

3. Haha, pomojem boste zdele prašale če mam vročino, ampak deansko jst res rada pomovam posodo na roke, sploh pozimi da se pogrejem in poleti da se ohladim :D
Ma v svoji novi kuhni tud pomivalca, pa tud mami ga ma gor, ampak vseeno, na roke je prej pomito in glede na to kako picajzlasto jst posod pomivam, sigurno tud boljše pomito :D
razen če mam res celo goro posode, ker je imam kam dat, takrat zavrtim pomivalca, al pa če je kšna oljnata posoda.Drugače pa vse perem na roke in vsakič ko vzame za pit, vzamem nov kozarc da pol lohk tud vse pomijem :D
Pomivam pa sprot ne, t sovražim, se more vsaj neki malga nabrat.da bi pa vsak kozarc za sabo pomivala, a-a, to pa ne :D
aja drgač sm pa včas ful sovražla pomivat posodo, ampak zdej ko imam svojo "kraljestvo" mi je karkoli v zvezi s tem, v veliko veselje.sam prašanje, kolk časa še? :D

Unknown pravi ...

1. wiii i luv home sweets :) sam so mal večja redkost kt pr tep očitno :) aaa nrdila si mi lušte :)
2. kup si neki najlepšga, vsak izgovor je dober ;)
3. waaa nam se je isto zgodil. in veš kaj? 4 tedne so ga hodil popravlat in zej. zej se je po dveh dneh spet pokvaru. groza! ampak držim pesti, da bo pr tep bolš... it just can't get worse than me anyway :P
pozdravček :***