četrtek, 24. april 2008

malo mešano na žaru, part II:

- končno bila v trgovinah in si kupila klasične superstarke: crne sa 3 crtama :)
- pustimo ob strani dejstva, da kar sem ostalega probala, mi nikakor ni stalo. ostajam optimistična, da bom še letos našla vse jakne in majice in hlače, ki jih potrebujem!
- ej, katka, mesojedka mi bo cvetela! je v enem tednu pognala več kot 10 cm dolgo steblo z zametkom cveta!
- nič več predavanj in seminarjev do vsaj oktobra! samo še izpit, pa bo.
- ugotovitev tedna: delat z mačkom (pa ne tistim, ta kosmatim) je izziv :)

3 komentarji:

Laura pravi ...

waaa...superstarke..zakon. :) me like it.

KaTkA pravi ...

hehe a bo cvetela? kaj to pomeni, da bo dejansko jedla kake muhe :D? wau js bi to gledlaaaa :)

btw: z mačkom si predavala mojim vrstnikom :P? a mislš d dejansko noben ni opazo al kaj :P? omg zej pa poglejte, kak vzgled mamo pr profesorjih in asistenih s faksa :P

bubbles pravi ...

@laura: a ne, so take all-time-classics :)

@katka: načeloma bi muhe že mogla jest, samo jst je še niti enkrat nisem vidla :( drugač pa tisti dan ni blo nič dela s študenti, tko da je bil vsaj en bonus ;D