ponedeljek, 14. april 2008

zasuta z delom ali kaj je narobe z vozniki avtobusov

zadnje čase sem popolnoma zasuta z delom, o smiselnosti le-tega pa raje ne bi, ker ta teden ne kaže nič bolje :) poleg laboratorijskega dela, vaj za nadebudno mladino in pouka za mene, malo-starejšo-in-ne-več-tako-nadebudno-mladino, sem čez vikend še zasebna negovalka. dečko je namreč imel operacijo kolena z nekaj pooperacijskimi zapleti in je ta vikend končno prišel iz bolnice. jasno ga je sedaj potrebno razvajati in ker me lez teden ni v njegovem domačem kraju, je to moja naloga čez vikend. pa ne da se pritožujem - sem preveč vesela, da je končno doma - samo počasi bi si že rada kupila kake čeveljce, jakno ali dve, pa zalogo kratkih majčk je tudi potrebno dopolnit... ah, so many things, so little time :)
ampak očitno nisem čisto brez lastnega življenja, namreč še vedno imam dovolj časa, da opazim (ja, en izmed mojih hobijev je firbcanje :)), kako avtobus noče odpret vrat mladeniču, ki je tekel kot strela s kovčkom in torbo čez cesto. ker avtobus je pač že zapeljal 1 m čez mejo postaje in tam avtobus vendar ne odpira vrat! in to kljub temu, da po tem ta isti avtobus vsaj še 3 minute stoji na istem mestu, ker ima na semaforju rdečo luč! pa to ni edina takšna situacija. včasih tudi kakšna stara mamca priteče (no, ja :)) in ji šofer prav nalašč spelje! ne vem no, sadizem milejše sorte bi se temu lahko reklo.
pa da ne boste mislili, da so vsi enaki: včasih te kakšni počakajo ob najbolj nepočakljivih (i feel like a toporišič today :)) trenutkih. zato naj zaključim z besedami "naj koklja brcne vse milo sadistične voznike, počakljivim pa naj nakloni čim manj čudakov".

6 komentarjev:

KaTkA pravi ...

hahaha nepočakljivih mi je pa utrgal ono res kruuuuto smejanje :D ...

in kaj je tvoj meu zaeno operacijo to na kolenu? cjo k se spounem na kako operacijo, me kr mine ...

želim ti velik sreče s časom, ker ga tut men primanjkujej, AMPAK nikol da nebi slučajno spustila šopinga :P shop till you drop :D

Izgubljena. pravi ...

To tudi jaz opažam ja... In odkar enkrat gospod spoštovani šofer ni odprl vrat meni osebno, se sploh ne trudim, da bi avtobus sploh ujela. Škoda živcev:)

Si pa zelo pridna punca:) in kot je katka rekla - nase nikakor ne smeš pozabit:P

bubbles pravi ...

@katka: križne vezi so mu šle... ja, sej on tut pravi, da tut zdravniških nanizank ne more več normalno gledat!

@vađajna: ta šofer je več kot očitno imel prevelik Ego :)

sej če ne drugač, bom pa v šoping šla namest kosila. k kaj mi bo fizična hrana, če je pa dušca lačna ;)

Glista Fashionista pravi ...

Jeeeej, you're back on track! :)

Ti butasti vozniki gredo tudi meni na živce. Lih danes mi je en tako speljal. Pa bi me lahko počakal!! Mam pa tudi nasprotne izkušnje - ko mi je ustavil že sredi ceste :D

Dečkotu želim hitro okrevanje, da bom lahko čimprej tekal za tabo (po trgovinah in povsod drugje) :)

bubbles pravi ...

ja, sem bla pridna in ubogala :)
pa hvala, sploh za del o trgovinah :)

Evie pravi ...

No držim tačke, da se greš čim prej sprehodit po štacuncah. Mene to čist najbolj sprošča. Sploh zdej ko so te pomladno/poletne kolekcije v tok hudih barvah.