ponedeljek, 28. april 2008

ne maram:

- če me ljudje ne poslušajo, ko imam prav. (že vem, zakaj tako govorim, jebemtiš, upoštevaj to! motim pa se tako ali tako ne :P)
- če me ljudje prosijo za nasvet, pa ga potem niti ne pretehtajo. (saj ga ni treba upoštevati, če se ti ne zdi pameten, ampak vsaj premisli, no, namesto da še vedno lajnaš le svoje!)
- plesat v dvoje. (to sem trpela le v oš, da sem se lahko stiskala h kakšnemu cukru, sicer pa mi to res ne gre. na valeti sem se celo s fotkotom skregala, ker ni hotel ubogati mojih korakov :))
- če ljudje ne sprejmejo "ne" za odgovor. (jap, včasih se tudi meni ne da ven :) in 2x me lahko vprašaš. ko pa to storiš že 50-tič, ni več simpatično.)
- če je pod ponudbo za kosilo napisano "sladica", dobim pa sadje. (v takem primeru bi ničhudegaslutečo pomarančo najraje komu zatlačila tja, kamor sonce ne posije!)
- vsiljivih prodajalk. (če bom rabila pomoč, bom že vprašala.)
- če mi kaj ne gre. (tako preprosto, a tako resnično :))



p.s.: naslednjič pa kategorija "maram", če mi bo le uspelo ne začeti vsake alineje z vrsto sladice :)

2 komentarja:

Glista Fashionista pravi ...

Skori z vsem se strinjam ... Mi gre blazno na živce, če me hoče kdo prepričat v nekaj, za kar vem, da imam prav. Če nisem sigurna, to povem. Če pa imam prav, pa daj mir!! :)

Sadje ni sladica. Never. Zame skoraj ni sladica, če ni čokolade :P

Sovražim, ampak res sovražim, če mi kdo teži za it ven. Še posebej takrat, ko moram it drug dan delat. Ker s 4 urami spanja ne morem delat. No way!

Daj hitro un "maram post" natipkaj :D

Laura pravi ...

joj, bolj se ne bi mogla strinjat. z vsemi točkami. sam plesat v dvoje...me ne moti, čeprav moj lubi sploh ne rad pleše - damn! :)