nedelja, 8. junij 2008

restless

tole je beseda, ki mi prva pade na pamet, če kdo omeni the great gatsby-ja. takrat mi je šel na živce tako on, kot to, da je bil restless. zadnje čase pa se (pre)pogosto lahko poistovetim z njim. nekaj me daje. nekaj je v zraku. in najraje bi privlekla z najvišje police v omari svoj 60 l rukzak in jo mahnila. imena krajev in držav imam na koncu jezika. ampak takoalitako niso važni. jep, i need a break!

4 komentarji:

Nihljaj pravi ...

Gatsby? Zdaj bom priznala nekaj sramotnega - delali smo ga na maturi, prebrala slovensko in angleško verzijo, pogledala film, vse mi je bilo neverjetno všeč. In zdaj? Zdaj se sploh več ne spomnim, v čem je bilo bistvo Gatsbya :) Včasih se res vprašam, ali je to normalno, da tako hitro pozabljam filme in knjige :/

Sicer pa razumem željo po pakiranju in vandranju naokoli. Ampak se mi zdi bolj pametno urediti zadeve tukaj in zdaj, kot zgolj pobegniti ... Odpočij si, če se da, ker potem glava deluje lepše ;)

Izgubljena. pravi ...

In nisi edina:). Tudi jaz ga potrebuuujem!

Priznam pa, da tudi jaz nimam več pojma, kaj se je dogajalo v Gatsbyju... Spomnim se samo ene sličice v knjigi, ko je ležal (mrtev?) na napihljivi blazini sredi bazena:D.

Bashi_B pravi ...

Heh, poletje, sonce, morje, toplo...
Same asociacije, pr nas je pa po...(cezura) dež... Te popolnoma razumem tud jst, in se strinjam s tabo da bi se spakiru u rukzak in se pustu odnest nekam kjer je res poletje. Sam zame 60L nebo dovolj :D
Upam da nam rata kej utečt iz laboratorija!

bubbles pravi ...

sej da ne bote mislil, jst se tut kej več (kot je npr. vsebina :)) ne spomnim poleg tega, da so mel čarlstoun parti :)

n., maš sevede res, to bi dejansko bil en tak pobeg, samo se mi zdi, da se tu ne morem spočit toliko, da bi se nad glavo lahko potem spravla (no ja, al je pa to samo lažje rečt).

v. in b.: kam torej gremo :)