četrtek, 12. junij 2008

nagradno vprašanje:

2 človeka, po možnosti z odprtima dežnikoma, si gresta nasproti po razmeroma ozki poti. če se ne bosta želela ravno zaleteti, se bo moral vsaj en umaknit. kdo se umakne?
odgovor: jaz. čisto vsakič! pa naj bo drug človek stara mamca ali najstnica v prekratki bundi z zlato torbico. če se slučajno zgodi, da se ne morem umaknit, pa dobim od nasporoti hodeče osebe dozo zavijanja z očmi. ah, a nismo ljudje fajn :)

9 komentarjev:

nefertit pravi ...

Ha, tudi sama se grem ponavad to igrco! Ne umaknem se takrat, ko sem že čisto mokra in mi je vseeno, če bo moker še kdo drug. Če je vojna, je vojna za vse;

Nihljaj pravi ...

Ah ja, tudi meni se nihče ne umakne. Za lastno zdravje se umaknem sama, ne grem se več igric, ker se mi ne da. Mi pa to, da se nekdo ni pripravljen za 50 % premakniti, veliko pove o oliki človeka ... Se srečava samo na pločniku in je dovolj :)

Evie pravi ...

Ooo bablz kako znano :S Js očitno zgledam taka dobra dušca, da bi me vsi kr pregazli najraj. Stare mame mi grejo pri tem resnično na živce. Mislim bog pomagi no, če stopi ona pol koraka na levo in js pol na desno bova obe suhi ... Ampak ne, je bolj zabavno če mi poskušajo iztaknit oči. Grr

bubbles pravi ...

no, me veseli, da nisem edina, pa čeprov je to v bistvu žalostno :) pa k se v osnovi res ni težko umaknit, ampak včasih bi lahko/morata to storiti oba. ampak mamce, na primer, bojo raje jamrale o nevzgojeni mladini danes :P

Izgubljena. pravi ...

Uf, pri meni je pa od časa do časa čisto drugače - odvisno kakšne volje sem:)) - če sem vdana v usodo, se prepustim vsem, da me štokajo z dežniki, če pa se bolj borbene sorte, mi je pa čisto vseeno in si rečem "kar umaknejo naj se!". Ravno včeraj sem eno bejbo morala pošteno kresnit po buči:D (upam, da nisi bila tii:P).

bubbles pravi ...

:D, včerej sem preživela brez bušk, ker sem bla dobra dušca in se umaknila :D

KaTkA pravi ...

hehe i feel your suffer ;)

vedno sm se js umikala, enkrat sm pa rekla prav tak evo zej se pa ne umaknem ... guess what - nasproti se mi približuje en ogromen osebek z ene 100 kg preveč in ni blo videt d se namerava umaknt... se pravi, sm se spet js ...
in sm se sprijaznila tak da ... sma že dve :)! ... če se midve srečama, se ti bom js umaknla ok :P?

bubbles pravi ...

i'll meet you half way ;)

Bashi_B pravi ...

Kdor se umakne odneha... Pametnejši prej odneha... :D Nej ti bo ta mala besedna igra v tolažbo!