nedelja, 22. junij 2008

zbiram ideje

ok, stvar je taka: v kratkem času me čakata 2 poroki, malce kasneje pa še ena. gre za prijateljice in posledično ni več mami zadolžena za darilo :) zdej me pa zanima, kaj se vse lahko kupuje za poroke, pa da ni ravno nekaj za v kuhinjo (beri: likalnik, mikser...), skratka da je malo bolj izvirno. eno super idejo za eno deklico sicer mam, ampak darilo ni za oči javnosti (mogoče še za bodočega moža ne :D), tako da bo to mogoče ena postranska zadevica. izkušeni, razsvetlite me!

7 komentarjev:

Izgubljena. pravi ...

Ker spadam med neizkušene, mi je opravičeno, če predlagam skrajno neizvirno darilo in sicer - kakšen vrednostni bon??? :))

Bashi_B pravi ...

Odvisno kolk dobro prijateljca je (finančna odvisnost :D) Mogoče kakšna seksi posteljnina, to zna bit zanimivo poročno darilo...

Nihljaj pravi ...

A dobi vibrator? To bo možek vesel :P

Sicer pa res nimam neke bistvene ideje - a za poročno darilo kupiš nekaj, kar pride prav obema zakoncema ali le tistemu, ki ga bolje poznaš (če si prijatelj le od enega)?

Res predlagam kako seksi darilce, da se malo pozabavata, ker zakon ju bo itak utopil v rutini hehe (hec).

bubbles pravi ...

kul, danke, predlogi vzeti na znanje.

p.s.: vibrator bi si prej upala dat kot pa tisto, kar imam v mislih :D
p.s.s.: ampak res, sploh nisem razmišljala, a more bit bolj za tistega zakonca, ki ti je prijatelj ali za oba!

Evie pravi ...

Mi2 z mojim sva lani nesla za poročno darilo ogromno piknik košaro k ma not krožničke, pribor in piknik dekco. Ni neki za v kuhno, recmo da je dokaj izvirno. Pač za romantične piknike v dvoje ;)

KaTkA pravi ...

ja js se tut strinjam z vađajno, da bi biu kak vrednostni bon super zadevca al pa če se vas več skupi spravi, kak adrenalinski skos iz česarkoli (če mata onadva to rada), vem, da je od moje kolegice sestra dobila let z balonom za poroko...
al pa kako potovanje al pa kej takga :)

Bonny pravi ...

Jaz bi tud dala bone za potovalno agencijo (da se reveža kam spravita od vsega hudega:)) ali pa zlatnik - mi izgleda lepše kot bon, ne vem pa, kolikšna je njegova cena.