sobota, 27. september 2008

dilema:

če ne veš, ali bi rajši jedel malinove ali mangove mafine, naredi oboje! pa še enega kombiniranega!
p.s.: ugotovila sem, da za vikend dobesedno rabim peči sladke zadevščine, sicer ni vse v najlepšem redu. ali si lahko zasvojen s peko?!?
p.s.s.: barve so čudne, ker fotič obupno rabi nove baterije. zato bi se mu na tem mesu rada zahvalila, da je zdržal še tole mučenje :)
p.s.s.s.: nekako mi je uspelo skuhati pol kile riža. za eno osebo. a je kdo lačen? :)

10 komentarjev:

Izgubljena. pravi ...

Da, lahko si zasvojen s peko (mene žal kaj takega še ni doseglo... :/).

Spet mangova slaščica? :)) Ne maram manga! Maline so pa super :) (pri meni dileme torej ni! :D).

bubbles pravi ...

uuu, mango je zakon! ravno včerej sem dobila še celo the body shop kolekcijo z vonjem manga :)
lah ti napravim dilemo: maline vs čokolada? :D

Izgubljena. pravi ...

V tem primeru - DEFINITIVNO ČOKOLADA :D (spet ni blo dileme, lalalalala :P)

nefertit pravi ...

Ja no, kaj je na vikendu takega, da se ne da preživeti brez sladkega. Sama sem težja za 2 kremšnite. SEm jih spekla za celo ulico. Lahko menjamo za riž. :)

bubbles pravi ...

@vađajna: bom že našla dilemo, nč bat :P:D

@nefretit: uuu, ja :P
ne boš verjela, ampak mati so tudi hotli kremšnite delat, pa sem ji jst zasedla plac :D

Sasha pravi ...

Malineee:)
Kaj to si kupla sveče al zmrznjene?

bubbles pravi ...

zmrznjene, ampak so vseeno zelooo dobre :)

Bonny pravi ...

Bubbles, ugotavljam, da se je fino povabit k tebi za čez vikend ... lačna sigurno ne bi bila:P ...

Leopoldina pravi ...

Uum mafini, zdj si mi pa nardila lušte in kljub temu, da sm bolana in baje da na bolniški, jih bom vrjetn kr lepo šla dealt ... sam ne dons, se mi ne da :D

Drugač pa ... dobr tek :D

Bashi_B pravi ...

Kdaj bo pa tiramisu?
:D