sobota, 6. september 2008

kje je jesenski hlad?

moja malenkost ima namreč novo jaknico in čeveljce za stestirat!


p.s.: če najprej sanjaš o tem, da pestuješ (tujega!!!) otroka in je on navdušen nad tabo, potem pa še (tuj!!!) otrok v trgovini pokaža nate in reče "mama", to nič ne pomeni, kajne?!?

9 komentarjev:

Izgubljena. pravi ...

Oh, gosh! :) Pa te ja to ni zafrustriralo? :D Mah.. Nič hujšega ne bo ... Te bo že prebolel :D .

Sicer pa... Slikice tvojih cunjic, mi že kažejo približno podobo tvojega stila oblečenja. I like it! :)

bubbles pravi ...

ne, samo okrepilo željo po kontracepciji :D on bo, mama njegova je pa kr mal pisano pogledala: ko bi le vedela, da sva čutili podobno :D
pa fenkju ;)

Nihljaj pravi ...

Nič od tega sicer ni moj stil, ampak jakna mi je iz neznanega razloga kar kul hehe.

Prijeten vstop v jesen :P

Glista Fashionista pravi ...

Jakna Miss Selfridge, čevlji pa ... Bronx? Oboje mi je zelooooo všeč!!!

Bonny pravi ...

Glista, modna gurujka!
Sem vedla, da si odnesla nekaj od bložnega srečanja v Sub Subu:P ...

Glista Fashionista pravi ...

LOL, če piše na jakni :P GF = Sherlock :D Čevlje pa ugibam in upam, da niso Bronx (ker če so, so zihr ful dragi :P)

bubbles pravi ...

@n: mene mal na tiste gozdarske rdeče-črne kariraste spomninja, sam v živo res ne deluje tko :D

@glista: jakna drži, čevlji pa niso bronx, so iz humanica, firma je pa ena leva...(grem na škatlo pogledat)...funky shoes! je pa ful čedna škatla: roza, pa čeveljce ma gor narisane :)

Anonimni pravi ...

Bingo, gozdarska hiša Falkenau:P!
Ah, mlladost:P ...

bubbles pravi ...

ah, kok sem pa to rada gledala! :)
(heh, pa je bila v bistvu ena naprednejša verzija sedmih nebes :D)