petek, 19. september 2008

jesenski blues, ki to ni

minila je postpoletna depresivnost in prehajam v fazo pričakovanja veselega decembra in lučk in ljudske norišnice in kuhanega vina. in vmes uživam jesen in njen vonj in se spominjam, kaj mi je prinesla, ko sem bila mlajša... tako nekako kot proustove magdalenice. in čeprav mi način pisanja (takrat?) ni pasal, ga trenutno popolnoma razumem. in lepo mi je.

6 komentarjev:

Izgubljena. pravi ...

Ampak aveš kaj sem zdej ugotovila? Da med vsemi blogerji, ki jih prebiram, pišeš najlepše kratke poste. Res zajameš bistvo v parih besedah in na res lep način:).

(zdej sem ti v rit zlezla :P)

Joj december... Zaenkrat imam šele oktober v glavi:)).

bubbles pravi ...

/me is blushing, hvala! se pa na moji riti nč po velikosti ne pozna, tak da ni problema :) sej včasih so objave v glavi daljše, ampak pol tko pride ven in se mi zdi, da bi podaljški vsi skup izmaličili.
no, sej če to pomeni, da boš že oktobra lahko pila kuhano vino, je tut to fajn :)

Izgubljena. pravi ...

Pa saj je res. V tem primeru pride v poštev tisto o "manj je več" :). Včasih manj besed pove veliko več in na veliko lepši način kot pa... Am.. Tok zavesti (emm... Asociacij?) ali kaj je bilo že pri teh magdalenicah.

Ahhahah :D - nisem sicer kuhančka mislila (ohja, poseben čar decembra:)).. Ampak joj! Ma september in oktobor (sept. malo manj zaradi izpitov) že tako ali tako obožujem :).

bubbles pravi ...

ja, tok zavesti, točno to!

dobro, pol pa nič, pa več vinčeka zame ostane :P :D
lepa je jesen.

Blanka pravi ...

aaaa december, lučke, kičerija po ljubljani, vonj po kuhanemu vincu, vonj po premal pečenih pleskavicah, kičikiči na vsakem vogalu, darilca, jaslice (ampak sem anticerkven človek!...aaaa komi čakam :)))
zdej si mi pa lušte nardila bublz :)))

Evie pravi ...

Uuu ja, un odlomk z magdalencami je tok suuuper. res svetovn.