nedelja, 11. januar 2009

hvala

nekako imam občutek, da ljudje več (in lažje?) pišej(m)o o slabih stvareh, o tem, kako s(m)o ga nasrkali (objave o tem, kako radi imaj(m)o naše ljubote in dragote so seveda izvzete :)). zato so tokrat na vrsti zahvale. pa ne tiste klasične "hvalamamikersimikupilarafaellote", ampak bolj take, ki kažejo, da znaj(m)o biti tudi do neznancev prijazni.

torej:
- hvala avtobusnemu šoferju, ki počaka, ko ga lovim
- hvala teti na mobitelu, ki pokliče vse ljubljanske podružnice, če imajo nokio 5220 v zeleni barvi (žal je ni bilo, ampak namen šteje)
- hvala gospej pred mano v vrsti na blagajni, ki me spusti, ko vidi, da imam le sir in čokolado
- hvala vsem tistim snowbordarjem, ki se ne razmontirajo ravno kjerkoli na smučišču
- hvala neznanemu vozniku, ki dejansko ustavi, ko želim čez cesto, a lahko le nemočno stojim na pločniku (ok, patetičnost te alineje si skoraj zasluži oskarja :))
- hvala gospodični, ki mi sama ponudi robček, ko vidi, da je na wc-ju zmanjkalo papirja.

11 komentarjev:

Izgubljena. pravi ...

Ampak res! Kdaj take malenkosti, ki ti jih namenijo neznanci, prav polepšajo bivanje na tem planetu. Včasih sicer ravno ne registriraš, ampak kadar pa - takrat je lepo:). In hvala!¨:D

Bashi_B pravi ...

Hvala ker si me spomnla na nekej pomembnega...
Uživej

bubbles pravi ...

ni za kej obema :D

storyteller pravi ...

Hvala, da si me spomnila na stvari, ki jim ne dajem pomena in, ki jih -prevečkrat - jemljem kot samoumevne. Že pred časom sem o tem razmišljala in prišla na idejo, sedaj sem se še odločila, da jo realiziram. Pisala bom dnevnik hvaležnosti! :) Vsak dan si bom zapisala 5 stvari, za katere sem hvaležna! No, za danes ENO že imam - TEBE in tvoj blog! :)

bubbles pravi ...

me veseli, da sem bila koristna. hvala ;)

Nihljaj pravi ...

Hehe, pametna tema :)

KaTkA pravi ...

ja take malenkosti mi res znajo polepšat dan :) (sploh če dežuje in js brez marele čakam ob cesti) :)

Blanka pravi ...

jaaa, take malenkosti neznancev ti znajo še kako polepšat dan!
In tud jst se podobno obnašam, ker vem kako je lepo ko nekoga takole presenetiš.ustauljam usakemu pešču (ja, kolk trobl je blo že namenjenih meni, uf),pozdravljam autobusne šoferje,spuščam ljudi v trgovini....nevem no, meni take zadeve ful pomenijo, zato nebi želela koga prikrajšat...

Laura pravi ...

tudi js bi ti ponudila robček, če bi wc papirja zmanjkalo :):):):)
:nice

bubbles pravi ...

me ful veseli, da nas je več takih ;)

Anonimni pravi ...

Ja, verjetno zato je