nedelja, 28. december 2008

dirndl über alles!

z dečkom sva med prazniki na hitro skočila do münchna. oz. minkna, po naše. kar tako, pogledat nemške lučke, v šoping, na pivce. ker nisem ravno talent za dolge objave, vam za novo leto podarjam nekaj utrinkov (a ne, kok sem jst dobra :)):

1.) multinacionalnost
na angleško zastavljeno vprašanje, če veljajo za popust v deutsches museum tudi slovenske študentske izkaznice, ker mednarodnih pač nisva imela, dekle pogleda najprej izkaznici, nato naju in reče: "pa šta da kažem: ču te propustiti ali ne?"

2.) wc
v biergartnu na wc-ju moja malenkost suvereno želi odkorakati skozi desna vrata, ko za sabo zasliši: "mädchen, mädchen!" misleč, da so toalete za plačat se obrne in le opazi, da je hotela na moški wc. po nesreči, prisežem... :)

3.) odvisnost
dan, moje ime je bablz in sem body shop odvisnik. tole pa je že na meji skrajnosti! primer: nisem se mogla odločit med breskovim in granatnojabolčnim maslom za telo. pa sem vzela oba. pa še magovega za zraven. (in dečko me je pri tem še spodbujal!!!)

4.) erotika
v sex shopu je na vhodu stal varnostnik, ki me je dejansko vprašal po starosti! in kaj naredim? pozabim, koliko sem stara in že rečem, da sem "einundzwan... (malo morgen!) em, vierundzwanzig!" sicer se je le nasmejal in me spustil naprej, a v njegovem pogledu sem strokovno prebrala: no da vidimo, kako se bo tu not znašla 16-letnica. :)

5.) bratwurst
na železniški postaji imajo odlične klobasice! še kar ne prebolim dejstva, da sem bila preveč sita za svojo porcijo. (in tudi tega ne, da sva tolikokrat raje jedla v mcdonald'su. ampak zato je kriva njihova nagradna igra, kjer sva skoraj, SKORAJ zadela laptop. ah ja...)

6.) starbucks
če ima mesto tele kavice, bom gotovo vsaj 2x dnevno tam. nisem jaz kriva, če pa imajo poleg kave še ultradobre čokoladno-karamelne rjavčke (op.a.: brownies), mafine (op.a.: muffins), mangovo-pasijonkine ledene napitke... mljask!!!

7.) nemščina
včasih sem jo imela za grd jezik. danes mi je všeč. in nadvse žal mi je, da po 11 letih učenja komaj znam kaj povedati. zato sem preveč ponosna nase, če se za številko adidask (ki jih je sicer zmanjkalo, ampak upamje umre zadnje) zmenim po njihovo. in me oni dejansko razumejo :)

8.) diskretna okrašenost s preprostimi lučkami, ki deluje uglajeno-pravljično. mraz. veliko hoje. popevanje schnappi, das kleine krokodil sredi centra. mraz. čudivita gotska mestna hiša. srhljivo prazne ulice, a nabiti polni nakupovalni centri v središču mesta. mraz. in sumljivo preveč trgovin z dirndli.

13 komentarjev:

Izgubljena. pravi ...

Čudovito! Pa saj ti dolge objave tudi gredo... In nemščina še vedno JE grd jezik. :P

bubbles pravi ...

to je samo videz, ustvarjen z zelo pretkanimi presledki :D
ej, moreš pristne nemce al pa avstrijce (em, ok, z nepreveč naglasa :D) slišat, deluje!

Bashi_B pravi ...

ej, pr 7. moreš nehat... :D lepo feštaj še naprej

Glista Fashionista pravi ...

No, pa vseeno je prišlo do božične objave :) Če so to iste klobasice kot v Berlinu, potem so NJAM! Tudi meni je blo potem žal, da sem jedla v BurgerKingu :P

bubbles pravi ...

@blaz: neeee, ker pol zamudim schnappija :D

@gf: vse zanikam! :D ne vem sicer, če so iste, tako da bo očitno treba še enkrat v berlin, da jih tudi tam sprobam :)

Nihljaj pravi ...

Kako lušno :)

nefertit pravi ...

Tudi jaz obžalujem, da znam samo 5 nemških stavkov. (Bi se več zmenila v španščini - pa se jo učim, samo preko telenovel.) No kljub temu, sem se v Tuniziji zmenila vse. Ko je nuja se hitro spomniš še 10 novih.

Evie pravi ...

Hihi, js ne vem kaj je s to miselnstjo o nemščini kt grdem jeziku, ampak je tudi meni nadvse antipatična in sm zato v gimnaziji izbrala francoščino ;)

Evie pravi ...

Ups, še vse najlepše v novem letu ti želim ;)

KaTkA pravi ...

hahaha erotic shop objava me je pa nasmejala ... in je blo zanimiv?

drugač pa take z varnostniki mam tut js izkušnje, sicer ne osebno ampak s kolegico k res zgleda k 14letnica ubistvu jih ma pa 10 več :D

Bonny pravi ...

Nemščina - ohja, enako 11 let in nič v glavi. Čeprav (pljuvam v lastno skledo) tudi meni postaja rahlo žal. Moj dečko je dojčfanatik, tako da mi kakšne počitnice v Münchnu ne uidejo. Se ne pritožujem, če pod pojem počitnice spada tudi šoping. Bom tudi nemško zavijanje preživela:).

Bonny pravi ...

P. S.: Pa da dodam še prvo foušarijo to leto - fouš sem ti za izlet:)!

Anonimni pravi ...

Kako smo si nekateri ljudje podobni, ko gre za šoping. Naša družina je, kar pomnim, hodila v minken v šoping. Tko so nas pač vzgajali :)
S sestro sve ugotovile, da se da bolje sporazumeti v hrvaščini, čeprav mnogi, kljub temu, da se s sodelavcem pogovarja po hrvaško, ko stopiš do nje, ne kr razume več tega jezika. Was bitte? Entšuldigung, was?
Enkrat sve srečale v kozmetika KArtstadtu celo Slovenko, ki nama je z velikim navdušenjem prodala Diorjevo šminko. Ko pa sve šle mervečtojer delat, je pa ponavadi kak dalmatinac še izpričao svoju životnu priću.
Starbucks, sve iskale dolgo in upale nanga, potem je prišel in ko sve ga na koncu Isaartorja le našli, sve kr vzkliknile od veselja, vrata so bila odprta in cel starbaks se je uzrl v naju :)
Tudi mene vedno prelije slaba vest, ko grem iz wc-ja. medšen, medšen. Zoprno, ampak sej te itak ne vidijo več pol.
Prevzem Gapa s strani h&m-a naju je povsem potrl. Stale sve v trgovini, kjer je nekoč pisalo Gap in kr nisve mogle verjet.
Imam mnogo lepih spominov od tam. Ponavadi smo šli tja ne le samo naša družina, ampak še cela klapa starševih prijateljev in je bilo še toliko bolj zabavno.
Danes se mi pa zdi, da imajo, razen Body Shopa in še kaj, Pharo..., enake trgovine kot pri nas.