petek, 29. februar 2008

po 4 letih čakanja...

...sem ga le spet dočakala. hepi brzdej tu mi!!!

p.s.: eno predčasno darilo sem že dobila, ko sem imela včerej razgled na hukića :P

10 komentarjev:

Evie pravi ...

Joooj, čestitke, sploh zato kr maš uradni brzdej vsaka 4 leta** Čim lepši brzdej ti želim. Pa seveda čim več izpolnjenih želja.

Izgubljena. pravi ...

Vse najboljše ti želim tud jz:)

KaTkA pravi ...

vau a res ti si ena tistih srečnežev :)?
vse najbolše!! sploh k ga maš tak poredko bošček ;) ... verjetno ga vseen zapiješ ;)

***

Glista Fashionista pravi ...

Vse najboljše!!!

Verjetno ga zapije še za tista tri leta nazaj :) A darila tudi dobiš za tri leta nazaj? :)

Bashi_B pravi ...

Mlademu srcu je vse v veselje (C. Dickens)

vse najnaj *** :D

bubbles pravi ...

fala vsem ***
drgač pa pije (pa obdaruje :D) se vsako leto, samo ko ni 29.2. bolj v tolažbo, letos pa v veselje :D
sem pa slišala nov izraz za nas: poleg Smolčkov smo letos Prestopniki :D

Laura pravi ...

waaaw!! vse najlepše ti želim (za včeraj)... :D =*
Je pa kr shit, ker dobiš darila le na 4 leta... :S ;)

Bashi_B pravi ...

Sam pr smolčkih je ena majhna dilema... kr če si smolast, se te tudi sreča bolj prime...

bubbles pravi ...

hehe, laura, nč bat, darila so vsako leto :D

kar se pa smolčkov tiče, je pa tko: men je blazno fajn, ker sem že s tem, da sem se rodila, neki posebnega dosegla, drugi se morjo pa zato celo življenje trudit :D

nefertit pravi ...

vsenajbolše, pa čeprav z zamudo!!! si pa prva, za katero vem da ima rojstni dan na 29.2.