torek, 19. avgust 2008

ultra

sem imela ultrašoping dan: kupila sem si ultraluštno jopco, ultrasvetlečo umazano roza boršo in ultraširoke kavbojke. za povrh pa sem jih še poplahnila z ultradobrim smoothiejem :)

9 komentarjev:

Izgubljena. pravi ...

Všečna kombinacija:) - a je ta jopčka tudi ultrakratka ali kako... ? (ful ultra majhna izgleda:))


MAdoniš... Moram tudi jaz iskat nekaj strogojesenskega že.. Pa mi energija ne dovoljuje:).

Evie pravi ...

Ultraširoke kevbojkice so mi ultravšeč :) Od kod pa so?

Sej ne da jih rabim oz sej ne da jih lahko kupim, ker bi s tem ogrozila svoje lastno življenje ... Ma mami na trenutke ubijalski pogled :S

bubbles pravi ...

@vađajna: :D, mal je res krajša-do pasu. ampak lepo prode z daljšo majčko spodej. rokavi so pa 3/4.
ti kr pejt, nekej tko fajn zdravilnega je v tem, ko kupiš kaj novega :)

@evie: vse je miss selfridge, zadnji ostanki razprodaj :D
ej, nikol ne moreš met preveč kavbojk! (pa čevljev pa jaknic pa... ;))

janja pravi ...

Majčka/Jopa je noro lepa :D

Bonny pravi ...

Ultrabombastično.
Janja je jopico samo pohvalila, jaz ti jo bom ukradla, če ne bom našla še ene zase:P.

Čeprav, enako kot pri E., jo bom morala pretihotapit v svoj ljubi domek, ker so mati zgroženi nad oblekami, ki se kopičijo v moji (pre)majhni omari.

bubbles pravi ...

:D, fala lepa!

Bashi_B pravi ...

Khm, jst mam negativn komentar, ne em tepst... Men se zdi da so ultraširoke kavbojke mal preširoke... ti bpojo opletale okoli nog...

KaTkA pravi ...

dobre hlače... kje si jo dobla? wau to bo mene tut čakalo... cant wait :D

bubbles pravi ...

@blaž: sem jst tut mislla, da bo težko hodit, pa sploh ni! so zgleda čez uno mejo širine, ki omejuje korak :D

@katka: v emporiumu jih majo, daj si duška ;)