nedelja, 31. avgust 2008

back in black

tako, krajši izobraževalni obisk švice je za mano. priznam, da še nisem bila tako živčna ob odhodu. poplava letalskih nesreč človeka pač ne more pustiti popolnoma hladnega. pa je bil na koncu let šolski in sledeči vlak do sekunde točen. tematika je bila zanimiva, čeprav mi ne bi škodil predhodni kratki tečaj o poslovnem svetu, ljudje super, z nastanitvijo in hrano pa so nas prav nesramno razvajali. škoda, ker je bilo vsega konec ko sem se ravno dobro navadila, ampak hej: bojda je zabavo treba zapustiti na vrhuncu :) sedaj pa me čaka delovni (v bistvu kar z velkim D) september, ki se bo najbrž nadaljeval v oktober, tako da grem brskat za res učinkovitimi kavami :)

6 komentarjev:

Bonny pravi ...

Fouš:).
Ne za Delovni september (tega imam tudi jaz), ampak za Švico:).

Izgubljena. pravi ...

Nikoli ne bom pokapirala od kje izhaja fraza "nesramno razvajati" - trdim, da je to nemogoče! :D

Unknown pravi ...

@bonny: sem že skor za recept za veselo delo hotla prašat :)

@vađajna: v bistvu je moj edini ugovor, da je nesramno to, da se razvanje enkrat konča :)

Glista Fashionista pravi ...

Joooooj, jz tudi fouš :) Upam, da me v službi kmalu pošljejo v Bruselj. Ali pa vsaj na Dunaj. No, tudi Zagreb bo super :)

Nesramno razvajati je po moje tako močno razvajanje, da je že nesramno do nas, ki tega nismo deležni :P

Bonny pravi ...

@ N.: Ooo ježeš, čist napačni bi postavila vprašanje:P ...

Nihljaj pravi ...

Ampak tole z letali pa je zadnje čase res malce čudno ... Še dobro, da letos nikamor ne letim :)