četrtek, 7. avgust 2008

zadeva: prošnja

če me kličete in vas ne poznam, se prosim predstavite p-o-č-a-s-i. blazno zoprn je namreč občutek, ko se nekaj zmeniš, pa pravzaprav ne veš, s kom. in še bolj zoprn ta, ko prosiš osebo, če se ponovno predstavi, ta pa to naredi s tonom "kakosibilapovršnasplohmenisiposlušala". hvala!

7 komentarjev:

Laura pravi ...

če si smem kar pri tebi sposoditi besede ... jaaa! tudi jaz prosim isto!

ker je blazno tečno, ko te kdo pokliče (se ti predstavi kot bi imel v ustih najmanj tono in pol) in u izi nadaljuje pogovor. jaz pa nimam pojma s kom se pogovarjam. :S

Nihljaj pravi ...

Zadrega prve vrste. Zato jaz ne maram pogovorov po telefonu, ker lahko pride z ljudmi, ki jih še ne poznaš dobro, do pravih nesporazumov kdo je kdo, kaj hoče ipd.

Anonimni pravi ...

O, sovražm to! Jaz sem za maile :)

bubbles pravi ...

me veseli, da nisem edina s takimi izkušnjami. oz. mogoče bi mogla napisat, da je to žsalostno, ker to pomeni, da je veliko ljudi, ki svoje ime zžlobudrajo :D

Izgubljena. pravi ...

In potem ti postane prav bedno težit z vprašanji kdo pravzaprav je... Sama vedno počakam, če že kličem nekoga, da izvem, če je tisti na drugi strani linije, dojel kdo sem:).

Kakor je glista rekla - maili tudi meni veliko bolj odgovarjajo:).

KaTkA pravi ...

hahaha :)
js ponavad rečem sam...aja koga pa želite? in če reče, sej sm povedal da hočem tega pa tega...
in če spet ne razumem, rečem kr da ga ni doma :) pa čeprav sm to js :P

nea pravi ...

Meni gre to tudi izredno na živce. Še posebej pa, ko kdo kliče koga od mojih domačih na stacionaren telefon in se sploh ne predstavi, potem pa rivam telefon v roke in me vsi samo jezno gledajo, ker nevem povedati kdo kliče. Grrr ...