sobota, 13. december 2008

7

1.) ko sem bila stara nekje okoli 15 let sem mamo vprašala, če bom kdaj tako velika kot ona (op.a.: 170 cm). pa mi je kar direktno odgovorila, da najbrž ne. od takrat naprej si nesmrtno prizadevam zrasti še za tista presneta 2 cm (in se vedno postavljam na razne kamne ali višje stole).
2.) če grem kam dalj za nekaj časa ali pa če pojde nekdo od domačih, me je blazno strah raznih abtomobilskih, letalskih itd. nesreč, v katerih bi se domačim kaj zgodilo. nek tak iracionalen strah me popade, da se ne bomo več videli. če pojdemo kam skupaj, pa smo v moji trdi betici invincible. naddružina.
3.) kakšna šala (ne dobesedno vic, zafrkancija pač) me zna tako zabavati, da jo teram in teram dokler vsem ostalim že zdavnaj ni več smešna. pa še ne odneham.
4.) še ena perfekcionistka tukaj (zdej nas jepa menda že za cel klub!) škoda le, ker znam zato zakomplicirati najenostavnejše stvari.
5.) zelo težko gledam, ko nekdo piše "nevem" in "nebi" namesto "ne vem" in "ne bi". rečem sicer nič, ker se tolažim, da ima to avtor za svojo umetniško svobodo (tako nekako kot moje omiljene male začetnice :P), v mislih pa skoraj uničim space button s tipkanjem!
6.) obožujem malce bolj starinske slovenske besede: bojda, zategadelj, dasiravno, inu... ne znam pojasnit, nekam romantično se mi zdi.
7.) imam težave z bloki in blokci. doma imam že celo zbirko, v službi po novem pravtako. problem pa nastane, ker so mi novi čisto prelepi, da bi vanje pisala.

dobro, večinoma ste kar že vsi potagani, tako da naj nadaljujeta še bashi in migrena, če pa kdo ni zaznamovan, pa mu tudi dovoljujem povedati kaj več o svojih veličastnih sedmih (ja če nisem jst prijazen človek!) :)




p.s.: why is 6 afraid of 7? because 7, 8, 9! :D

9 komentarjev:

Izgubljena. pravi ...

Jaz šparam dva blokca še iz tretjega razreda OŠ in še vedno se niti podpisat nočem vanju. Samo listam ju :) . In zadnjič, ko bi bilo to idealno darilo za mojo kolegico (blokec je nadpovprečno lušten), nisem imela srca, da bi ga dala od sebe, čeprav se samo valja v škatli.

:)

Bashi_B pravi ...

Ehhh, jst mam en blokec ma je anpou prazn... si pa pišem not razne moje nore ideje, tkod a se pospešeno polne.. A lih mene si najdla... bi ti moglo bit jasno da trenutno ne preidem več ku do 1. Kdaj oprejo Kanin, kr je več ku 5m snega... se bom potrudu pa kej napisu v doglednem cajtu, a je kak uradno predpisan rok?

bubbles pravi ...

@vađajna: a je od kakega nicija slučjano? oni so mel take prisrčne :)

@bashi: vzemi to pol kot izziv :D

Blanka pravi ...

o groza je tole z blokci!jst jih tud šparam še od deset let nazaj in usi so nepopisani, ker mi je blo usazga škoda :/ zdej se mi pa prah nabira po njih, ampak stran jih pa ne morm dat :D

Bonny pravi ...

Čemu se najbolj režim v temle zapisu?
P. S.-u afkors! Tale vic gre v moje "top 3 butaste":P.

Drugače pa: 2, 3, 4, 5 (poklicna deformacija, čeprav folku ne težim; me pa srce boli ob uporabi tožilnika namesto rodilnika) in 7 - ampak tu ne samo z blokci, ampak tudi s svinčniki, zvezki, radirkami. Jaz imam po moje v svoji sobi 50 % stvari, ki so še nerabljene:P.

Anonimni pravi ...

Ah, kaka poklicna deformacija ... Mene tudi srce boli ob vejicah, s/z-jih ipd. :D

2. točka mi je tudi boleče poznana, 6. pa mi je ful hecna, zategadelj (niti napisat ne znam :) se bom smejala še tri dni :P

nefertit pravi ...

Pristavim piskerček za strah pred nesrečami. Ni dolgo nazaj, ko sem težila fantu, da nama res ni treba iti na Bled. Sem imela vseskozi idejo, da se bo nekaj zgodilo. No potem se ni, ampak še vedno tuhtam o tem.

bubbles pravi ...

@blanka: točno to, ja! za prah so, pa tak so lepi!

@bonny: moja malenkost je pa ravno včeraj razširjala tistega tvojega o krokodilu in smo se mu pol ure v presledkih režal :D

@gf: to ni smešno, to je ja romantično :D

@nefretit: evo, to ja: ko ti en tak zoprn občutek krade čisto preveč časa...

Bonny pravi ...

No, pa povej, če krokodilji vic ni najboljši sploh!
Končno sem našla sorodno dušo za butaste vice. Še je pravica na svetu:).