nedelja, 21. december 2008

malo mešano na žaru ali kam je izginil tir št. 2?

1.) praznično razpoloženje zadnjih dni (službene zabave, rojstni dnevi, babji žuri) me je držalo pokonci, da nisem padla v globoko depresijo zaradi pomanjkanja snega. zadnjih par let že prosim vse sile neba za en beli božič. pa imam zgleda utopične želje. danes pa sem tudi uradno praznično depresivna. eh, bžpekpgjasćp!

2.) ob sedmih zvečer se na soboto da najti gospoda, ki urinira na glavni železniški postaji zunaj zraven mcdonald'sa. sej razumem, stric, lepo je, da prostata štima, ampak nekaj metrov stran je zastojn wc (da ne omenjam še faktorja ljudske množice)!

3.) v čem je smisel "pridem takoj" listkov, če pa potem teta prihaja absolutno predolgo?!?

4.) dve odrasli (em...no ja) ženski nista sposobni pojesti dveh velkih pomfrijev iz mcdonald'sa. kam gre ta svet?

5.) božiček mi je povedal, da je v trgovini midas razstavljen ferrari. (tole se blazno dobro bere in je do zadnje pike resničen dogodek!)

6.) ali je kdo na železniški postaji v celju videl tir št. 2?!?

10 komentarjev:

Bashi_B pravi ...

sneh je na Krvavcu, preverjeno :D
tir št. 2 so pobrali tračnice in jih pretopili, sej veš da je gospodarska kriza... isti odgovor velja za ferrari...

Izgubljena. pravi ...

Točno sem vedela, da obstaja prav poimenovanje za tole depresijo - praznična ali božična depresija... Sem že mislila, da širim laži po fejsbuku... :)

"pridem takoj" listki so pa precej relativna stvar - saj veš... Vsi dojemamo čas drugače :) .

bubbles pravi ...

@blaž: pa goveja muzka tut :D jst ga čem v lj, sam zdej je že prepozno :P

@vagi: sej tut če bi, samo priznat ne smeš ;)
no, pol lahko dodam samo, da hoja gor in dol po trgovini in dretje, če še vedno prihaja, ne pomaga :D

janja pravi ...

vsak dan med čikpavzo opazujem ferarija skozi steklo. povzorča mi drepesijo in frustracije :P

KaTkA pravi ...

hehe bablz, pr nas u celju pa tira 2 nažalost ni moč najti za potnike... pravzaprav obstaja zgolj in samo za tovor ... :)

sicer si pa blazno težko predstavlam un scenarij da ti je božiček povedu za ferrari :D...

Nihljaj pravi ...

Točka štiri. Naravnost pomiljujem takšne ženske. Ne morejo pojesti velike pice, ne morejo pomfrija, ne morejo dveh tablic čokolade. Ker imajo majhen želodec. Wtf?

Bonny pravi ...

@ N.: OK, pomfri že, ampak tavelika pica? Tavelika? Zelo rada jem, ampak tavelika pica je pa tud zame in moj želodček:P preveč.

bubbles pravi ...

@janja: menjam razgled! :)

@katka: ha, torej le nisem slepa!
detaljov od božička pa se jst tut ne spomnim najbokje; vem samo, da smo hotli bonbone, dobili pa letake in to informacijo :D

@n.: pol bi mogla pa eno našo sodelavko videt...če bi jst tako malo pojedla, bi bla že zrak!
&
@bonny: ne glede na to, česar sama prej ne morem pojesti,za sladico potem je pa vedno plac :)

Nihljaj pravi ...

Ah, meni pa velika pica sploh ni problem. Pravzaprav vedno, ko jem pico, jem veliko oz. normalno. Se ne šparam. Želodček pa imam itak velik, v to sem več kot prepričana, ker lahko jem in jem do onemoglosti :) Počasi bom začela mazati dva hambrugerja namesto enega, ker imam po enem vedno občutek, da bi lahko še - ampak se ne spodobi, a :)

Bonny pravi ...

@ N.: Hahaha, tole s hamburgerji pa poznam! Kadar sem se peljala na Mcdrive, sem vedno naročila dva (kdo bi pa lahko vedel, da bom dva pojedla jaz:P), ampak nikol mi ni šlo in sem ga doma prijazno odstopila komu drugemu. Kaj bi dala za tisti drug hamburger 2 uri kasneje, ko sem bila spet lačna, je pa druga zgodba:).

Tavelike pice pa never. Bi mi čez oči začela lest:).

@ B.: Tell me about it! Sladica forever! (Zgoraj pri McDonald zgodbi sem pozabila omenit, da VEDNO vzamem tudi sladoled:P ...) A sva midve sluččajno kaj v sorodu:P?