petek, 8. februar 2008

gremo na eno pijačo!

taka vabila se nikoli ne končajo pri eni pijači :) naš včerajšnji maraton je trajal kar poln delovni čas! pa je bilo super: na koncu smo ostale 3 frajle in odšle strašit v kmš. girls just wanna have fun!
in po spančno-pomanjkljivi (ja, to je zdej beseda :P) noči gre bablz še smučat! za en dan sem bila atijeva punčka in se pustila peljati na krvavec. navkljub OGROMNEMU številu avtov na parkiriščih do gužve na smučiščih sploh ni prihajalo. tudi sonce je zelo korektno opravljalo svoje poslanstvo in moje nove smučarske hlače in rokavičke so se super obnesle. vsekakor pa razmišljam o nakupu čelade, ker dokler so okoli vozijo mali 5-letni norci, ki sploh ne znajo gledat okoli sebe, svet ni varen!


p.s.: a veste, da ima tudi mehiški čips rok trajanja in ta očitno sploh ni dolg!

12 komentarjev:

Laura pravi ...

ah, ja, takšni večeri se nikoli ne končajo samo z eno pijačo (in ko rečem nikoli, tako tudi mislim) ;)

Ja, verjamem, da je bila včeraj gužva na vsakem smučišču...folk se je kar vsuval na bele strmine :D :P
Tud js sem nameravala iti za en dan v nassfeld, a nisem šla, ravno zato, ker sem vedla, da bo povsod gužva.

Emm, čips ma rok uporabnosti?? Ups!
In emm, kakšen je to mehiški čips? Prvič slišim.. :)

bubbles pravi ...

hehe, me veseli, da nisem edina s takomi izkupnjami, ker bi se sicer mogla skor zamislit :D
ja, mal je smotano, ker mamo vsi frej enake dneve. lahko bi nardil praznike glede na regije :)
ja, men tut ni blo nič janso :) mehiški čips je pa iz koruze, trikotne oblike. meni osebmo ful boljši od navadnega, sploh če ga pomakaš v mešanico iz jogurta, kisle smetane in začimb!

KaTkA pravi ...

a pr teb je blo pa ravno obratno: po fešti na smučanje? js pa po smučanju na bratovga maturanca in zbudila sm se... ravnokar :P!
a se ne reče temu mešanemu čipsu tut čips tortilija?

kok je blo na Krvavcu? očitno fain a :)?

bubbles pravi ...

jap, nekak mi vedno rata it na fešte tko, da mam naslednji dan kej, za kar bi blo boljše bit naspan :D
uuu, kdaj ste pa pol prišli? no, sklepam, da je že blo tak fajn ;)
ja, tortilla se mu tut reče. v penjasu so me seznanli z njim in bila je ljubezen na prvi okus :)
ja, krvavec je bil drgač prov fajn, se pa vidi, da sem čist iz forme! bo treba vadit!

Glista Fashionista pravi ...

Hm, sam še žuraš zadnje čase :D A te daje druga puberteta? :P

bubbles pravi ...

uf, ne druga, tista je bla že par let nazaj, ta je minimalno tretja! :D

Bashi_B pravi ...

In tebi se ti zdijo 5 letni mulci nevarni... meni so bolj problematični strejši "mojstri", ki ne peljejo smučk, ampak smučke njih... V gužvi karambol zagarantiran! Takim bi blo treba pobrat smučke in jim dat sanke! Da jih vlečejo proti gor, dol se pa s sedežnico peljejo :D (in vmes razmišljajo kaj so naredili narobe)
Drgač pa JA, čelada je ZAKON! Meni je že pomagala...

janja pravi ...

there is no such thing like ena pijačka :P

BLOG(FUCK)ER! pravi ...

Aha, KMŠ jebela cesta been there did not notice you.

Bashi_B pravi ...

Ej, kdaj se ponovi 1 pijačka? Taka standardana...ku ponavadi :D

bubbles pravi ...

@bashi: tisti so tudi svojevrsten fenomen, ja! samo če se s kom zaletim, me bo za otroka bolj skrbelo kot za neko starino, ki misli, da obvlada :)
pijačka pa absolutno, da mi bote vse povedal. četrtek ziher, predpriprave pa mogoče že v torek? (če bo moj želodec zmožen :))

@janja: vidim, da si tudi ti že izkušena :)

@dick: bo še priložnosti: kmš hasn't seen the last of me! :)

Janez Južni pravi ...

moj oči je tud tako puno pijo, pol je pa mami enkrat rekla da je oči papa, pa smo jst in moji bratje gledali samo "šta papa???", pol se je pa oči enkrat po mesec dnevu vrnil domov pa je blo vse kul, ni več smrdijo tolk po šnoptsu. pol je pa oči enkrat reku da se je išo zdravit kod alkohola, pa da je zdaj super. mogoče bi se ti tud išla zdravit kod tega alkohola?