sobota, 23. februar 2008

meet cederik:

nisem nevemkakšen pliš-freak, ampak tale me je tako milo gledal, da sem ga mogla vzet s sabo :)

12 komentarjev:

MIGRENA pravi ...

O moj bog kera lepa želvica, iiiiiiiiiiiiiii... kje si ga pa nabavla?

Laura pravi ...

ojoj....it makes you wanna cry.. :)
Sweet One...cederik... haha...zmaga!! :D

Evie pravi ...

Joooj, sweet, lahko razumem zakaj si ga posvojila :D.

bubbles pravi ...

me veseli, da nisem edina, ki pada na oke :)
drugač pa sem ga staknila v btc-ju v hali a, majo jih pa tut v koloseju spodej.

Bashi_B pravi ...

Ke simpatično...
A ga lahko mamo kot BIMBO maskoto?
:D

bubbles pravi ...

pod pogojem, da ga ne bomo napili :D

Leopoldina pravi ...

Iiii, kok je fajna živalca :love:

Blanka pravi ...

hehe, jst bi ga tud s sabo vzela :P

Glista Fashionista pravi ...

Hi, Cederik :)

nefertit pravi ...

mislm, da bi ga tud jaz kupila, ali pa kar dva, da nebi bil potem sam!!!

Bashi_B pravi ...

akhm....
Beware of the runaway turtle
:hi hi

Unknown pravi ...

awww. luskan moi mooooi ;)
mislim tvoi tvoooi :)