sobota, 16. februar 2008

murphy je prasica!

danes bi mogla na primorsko, na fešto s "ta novimi" sošolci, da zalijemo prvi podiplomski izpit. in kaj se zgodi? včerej zvečer pridem domov in najprej zakuham na 38°C. pa si mislim: ni šans! malo paracetamola, vitamina c, medu in čajčkov, ornk spanec, pa bo! in je bilo! samo ne kar sem hotela: že od pozne noči (ali zgodnjega jutra, kakor pač želite definirati) je moj najboljši prijatelj wc školjka, tesno pa ji sledi zelena barva lastnega obraza. in če se vam vse skupaj zdi znano, naj vam pojasnim: takole zadevščino sem že dajala čez približno 2 meseca nazaj. kaka je verjetnost?!? murphy me ima res rad in ker mi za valentinovo ni nič prinesel, se sedaj več kot očitno poskuša oddolžit. HIVPIVIHB dosjgv9dhvcsaqx aš9fijsđšž, m!!!

6 komentarjev:

Laura pravi ...

ooo ja! Murphy je včasih tud moj best friend...in me ne spusti po 3 dni skupaj. :D

Takole bolezen (ali karkoli je že)..pa tud poznam....posaka!!! :/

Hope you're okey now?

Evie pravi ...

Uh tole mi je pa še predobro znano, vedno ko so največji izzivi za mano zbolim na polno in "praznujem" ob čaju in lekadolu :S.

Držim tačke, da boš čim prej ok*

bubbles pravi ...

hvala za good wishes, sem trenutno kar kul, ampak pravi test me šele čaka: dans bom jedla ta pravo kosilo, pa bomo vidli, kaj bo :)

Bashi_B pravi ...

Murphy je bil optimist...
Sploh pa je bil žur kr neki...
Lažem, full doro je blo!

KaTkA pravi ...

uh ja kok js tega Murphyja poznam ... sočutstuvjem s tabo ampak veš kaj... ponavad se tolažim d je vse za neki dobr in mi je kr mal lažje ... upam d se boš pozdravla, če se ti pa grožno lušta feštat... js sm kr za ;)!

Bashi_B pravi ...

Aa si že kej bolši? Prideš na predavanje? Po predavanju gremo uničevat dokaze z žura!